- Zawody
- Strona Główna
- Dogtrekking
- Regulamin
- Terminy
- Zapisy
- Wyniki
- Sponsorzy
- Napisali o nas
- Galeria
- Kontakt
WYNIKI POMORSKIEGO PUCHARU DOGTREKKINGU
Tabela wyników POMORSKIEGO PUCHARU DOGTREKKINGU po 7 edycjach sezonu 2013:
WYNIKI - POMORSKI PUCHAR DOGTREKKINGU
poniedziałek, 12 sie, 2013
WYNIKI OTOMIN
Tabela wyników zawodów w OTOMINIE - 27.07.2013.:
WYNIKI - OTOMIN
niedziela, 11 sie, 2013
KOŚCIERZYNA 17.08.2013
START - STADION MIEJSKI, godzina 17:00
W sobotę 17.08.2013 odbędzie się kolejna edycja zawodów serii Pomorskiego Pucharu Dogtrekkingu. Zawody w Kościerzynie, jak zawsze, są punktowane także w klasyfikacji Polskiej Ligi Dogtrekkingu.
Dogtrekking jest połączeniem biegu na orientację i marszu lub joggingu w towarzystwie psa. Jest skierowany do właścicieli psów i zachęcając do spacerowania, biegania i wspólnego spędzania czasu na powietrzu.
Jak należy przygotować się do startu w zawodach DOGTREKKINGOWYCH?
Na szczęście to bardzo proste: musimy mieć na sobie wygodne ubranie do spacerowania, buty do chodzenia po lesie i dużą dawkę dobrego humoru! Na trasę zabieramy z sobą zawsze wodę dla psa. Warto także mieć z sobą kompas i latarkę !!!
W biurze zawodów należy także okazać książeczkę zdrowia lub świadectwo szczepienia swojego psa - dlatego nie zapomnijcie zabrać ich z sobą !
Nagrody główne ufundował dystrybutor karmy ARDEN GRANGE
Jabłuszka ufundowała Trenerka Zdrowej Diety
Program zawodów:
15:00 - 16:30 rejestracja zawodników, odprawa weterynaryjna (obowiązkowa)
16:30 - 16:55 odprawa techniczna (obowiązkowa)
17:00 start zawodników na wszystkich dystansach
Rozdanie nagród i uhonorowanie zawodników odbywa się po powrocie wszystkich uczestników danej kategorii.
Pakiet startowy:
- mapa topograficzna
- woda mineralna
- medal pamiątkowy i smakołyk dla psa - dla każdego, kto ukończy zawody
- puchary oraz nagrody rzeczowe dla zwycięzców
Trasy:
W poszczególnych kategoriach będziemy mieli do pokonania:
Kategoria FITNESS/RODZINNA: ok. 10 km
Kategoria MID: ok. 20 km
Kategoria LONG: ok. 35 km
Przypominamy także o konieczności zabrania na trasę telefonu komórkowego (naładowanego) i latarki oraz o zakazie korzystania z nawigacji GPS.
Biuro zawodów:
Biuro zawodów znajduje się na punkcie START/META, na Stadionie Miejskim.
Podczas rejestracji zawodników sprawdzane będą świadectwa szczepienia psów - przypominamy o książeczkach zdrowia, lub zaświadczeniach.
Dojazd:
Wyświetl większą mapę
Zapisy prowadzimy poprzez FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY, lub przed startem w Biurze Zawodów
Opłaty startowe:
Start zawodnika w każdej konkurencji - 30 zł;
Każda kolejna osoba w kategorii Rodzinnej - 5 zł;
Uczestnicy poniżej 16 roku życia (startujący pod opieką Opiekuna) nie ponoszą kosztów
Opłata może być dokonana w formie przelewu na konto Organizatora lub wpłaty gotówkowej w Biurze Zawodów podczas rejestracji zawodnika.
Organizator zawodów:
Stowarzyszenie Rally Obedience
Dane do przelewu:
Stowarzyszenie Rally Obedience
ul. Gospody 5b/110, 80-344 Gdańsk
52 1540 1098 2109 5554 4142 0001
Szczegółowy regulamin znajduje się w zakładce REGULAMIN
Zapytania odnośnie organizacji zawodów można kierować pod numer telefonu 604-077-509 (Michał)
czwartek, 1 sie, 2013
NOWOŚCI Z LASU
TRASA PRZYGOTOWANA!!
Wszystko już dopięte i przygotowane do jutrzejszej edycji!
Jak zawsze mamy 3 warianty dystansów, choć na tę edycję odległości są nieco zmodyfikowane - w końcu dotarł do nas "ciepły front" i ładna pogoda.
Jutrzejsze dystanse:
FITNESS/RODZINNA - do znalezienia 5 punktów kontrolnych, w sumie ok. 10 km
MID - znajdujecie 8 punktów kontrolnych, dystans ok. 19 km
LONG - 13 punktów kontrolnych. wasza trasa to ok. 28 km
TRASA: w większości płasko, górki można policzyć na palcach jednej ręki; na całej trasie jedna "niespodzianka" czyli punkt nie tak oczywisty do odnalezienia. Ścieżki w większości o nawierzchni typu 'twardy piach', kilka odcinków 'sypkich', kilka odcinków kamienistych. Trasa prowadzi przez las w połowie o charakterystyce 'wilgotnej', w połowie 'suchej'. W części 'wilgotnej' - głównie trasy MID i LONG, występują komary i inne leśne żyjątka.
Dwa punkty kontrolne ustawione są przy wodzie więc będzie można schłodzić psy.
Na trasie będzie mogli obejrzeć Grobowiec rodziny Gralathów w Sulminie, a także (jak trochę wytężycie wzrok, lub zapędzicie za daleko w poszukiwaniu punktu) zaporę na Raduni w Kolbudach - części całego systemu elektrowni wodnych w początku XX wieku.
http://www.sulmin.info - grobowiec rodziny gralathów
zapora na Raduni FOTO
http://www.kolbudy.gd.pl/turystyka/elektrownie
piątek, 26 lip, 2013
Do grona Partnerów najbliższej imprezy dołączył PENSJONAT DLA ZWIERZĄT "LUPUS" z Otomina.
Zapraszamy do zapoznania sięz ofertą: www.zootelik-lupus.pl
czwartek, 25 lip, 2013
OTOMIN - 27.07.2013

START - PARKING LEŚNY PRZY JEZIORZE OTOMIŃSKIM, godzina 18:00
W sobotę 27.07.2013 odbędzie się kolejna edycja zawodów serii Pomorskiego Pucharu Dogtrekkingu. Zawody w Otominie, jak zawsze, są punktowane także w klasyfikacji Polskiej Ligi Dogtrekkingu.
Tym razem - po edycjach wyjazdowych, wracamy w tereny okolic Trójmiasta!!
Dogtrekking jest połączeniem biegu na orientację i marszu lub joggingu w towarzystwie psa. Jest skierowany do właścicieli psów i zachęcając do spacerowania, biegania i wspólnego spędzania czasu na powietrzu.
Jak należy przygotować się do startu w zawodach DOGTREKKINGOWYCH?
Na szczęście to bardzo proste: musimy mieć na sobie wygodne ubranie do spacerowania, buty do chodzenia po lesie i dużą dawkę dobrego humoru! Na trasę zabieramy z sobą zawsze wodę dla psa. Warto także mieć z sobą kompas i latarkę !!!
W biurze zawodów należy także okazać książeczkę zdrowia lub świadectwo szczepienia swojego psa - dlatego nie zapomnijcie zabrać ich z sobą !
Nagrody główne ufundował dystrybutor karmy ARDEN GRANGE
Jabłuszka ufundowała Trenerka Zdrowej Diety
Program zawodów:
16:00 - 17:30 rejestracja zawodników, odprawa weterynaryjna (obowiązkowa)
17:30 - 17:55 odprawa techniczna (obowiązkowa)
18:00 start zawodników na wszystkich dystansach
Rozdanie nagród i uhonorowanie zawodników odbywa się po powrocie wszystkich uczestników danej kategorii.
Pakiet startowy:
- mapa topograficzna
- woda mineralna
- medal pamiątkowy i smakołyk dla psa - dla każdego, kto ukończy zawody
- puchary oraz nagrody rzeczowe dla zwycięzców
Trasy:
W poszczególnych kategoriach będziemy mieli do pokonania:
Kategoria FITNESS/RODZINNA: ok. 10 km
Kategoria MID: ok. 20 km
Kategoria LONG: ok. 35 km
Przypominamy także o konieczności zabrania na trasę telefonu komórkowego (naładowanego) i latarki oraz o zakazie korzystania z nawigacji GPS.
Biuro zawodów:
Biuro zawodów znajduje się na punkcie START/META, na parkingu leśnym przy Jeziorze Otomiońskim.
Podczas rejestracji zawodników sprawdzane będą świadectwa szczepienia psów - przypominamy o książeczkach zdrowia, lub zaświadczeniach.
Dojazd:
View Larger Map
Zapisy:
Zapisy prowadzimy poprzez FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY, lub przed startem w Biurze Zawodów
Opłaty startowe:
Start zawodnika w każdej konkurencji - 30 zł;
Każda kolejna osoba w kategorii Rodzinnej - 5 zł;
Uczestnicy poniżej 16 roku życia (startujący pod opieką Opiekuna) nie ponoszą kosztów
Opłata może być dokonana w formie przelewu na konto Organizatora lub wpłaty gotówkowej w Biurze Zawodów podczas rejestracji zawodnika.
Organizator zawodów:
Stowarzyszenie Rally Obedience
Dane do przelewu:
Stowarzyszenie Rally Obedience
ul. Gospody 5b/110, 80-344 Gdańsk
52 1540 1098 2109 5554 4142 0001
Szczegółowy regulamin znajduje się w zakładce REGULAMIN
Zapytania odnośnie organizacji zawodów można kierować pod numer telefonu 604-077-509 (Michał)
czwartek, 11 lip, 2013
WYNIKI
wtorek, 25 cze, 2013
WIADOMOSCI
Jeszcze kilka dni do startu!
Niestety z powodu zmian systemowych na naszej stronie uciekły wszystkie Wasze zgłoszenia na imprezęw Chojnicach...
Przepraszamy za kłopot - zgłaszajcie się jeszcze raz, teraz już formularz działa poprawnie w 100% :-)
poniedziałek, 17 cze, 2013
NOWOŚCI Z LASU
Zawody 22.06 dopięte, trasa ustawiona !!!!
Lasy Zaborskiego Parku Krajobrazowego czekają już tylko na nas!! Punkty zostały ustawione, trasa przejrzana i przechodzona a dystanse dobrane.
W skrócie: przed nami chojnicka edycja Pomorskiego Pucharu - ścieżki w lesie są czytelne, oddziały leśne dobrze oznaczone a teren bez wzniesień. Jednym slowem - czy spacerujecie, czy biegacie - te lasy są fantastyczne!
Na punkcie startu jest bardzo słaby zasięg, więc jesli macie pytania, to zadajcie je teraz :-)
Dojazd: z szosy Kościerzyna - Chojnice zjeżdżacie kierujac się na Klosnowo:
niedziela, 16 cze, 2013
PELPLIN 29.06
W sobotę 29 czerwca br. w Pelplinie (woj. Pomorskie), odbędzie się dwunasta edycja Polskiej Ligi DogTrekkingu 2013 r. Zawody punktowane będą również do Pomorskiego Pucharu DogTrekkingu
Miejscem rozgrywania tej nowej formy rekreacji jaką jest DogTrekking a zarazem gospodarzem będzie Miasto i Gmina Pelplin (Urząd Miasta i Gminy w Pelplinie).
ZOBACZ PELPLIN http://youtu.be/AjpsYN3rUfk
---------------------------------------------------------------------------------
PROGRAM ZAWODÓW:
---------------------------------------------------------------------------------
--- 29.06.2013 ---
od godz. 16.00 - odprawa weterynaryjna, zapisy dla wszystkich zawodników chętnych do wystartowania w DogTrekkingu - (obowiązkowa)
17.10 - odprawa techniczna dla wszystkich zawodników chętnych do wystartowania w DogTrekkingu (obowiązkowa)
17.30 - START DogTrekkingu we wszystkich kategoriach tj.:
---- LONG (mężczyźni, kobiety) ok.35 km
---- MID (mężczyźni, kobiety, kategoria rodzinna) ok. 20 km
---- FITNESS (mężczyźni, kobiety, kategoria rodzinna) ok. 10 km
Rozdanie nagród i uhonorowanie zwycięzców może odbyć się po powrocie wszystkich uczestników poszczególnej kategorii jeśli wszyscy postanowią o tym wspólnie.
---------------------------------------------------------------------------------
PAKIET STARTOWY & ŚWIADCZENIA
---------------------------------------------------------------------------------
- pamiątkowy MEDAL dla każdego z uczestników
- mapa topograficzna (kolor)
- nagrody i/lub statuetki dla zwycięzców
- ubezpieczenie NW
---------------------------------------------------------------------------------
PULA NAGRÓD
---------------------------------------------------------------------------------
Pula nagród rzeczowych we wszystkich kategoriach wynosi - 2000 zł
---------------------------------------------------------------------------------
OPŁATA STARTOWA
---------------------------------------------------------------------------------
Mieszkańcy Miasta i Gminy Pelplin zwolnieni są w całości z opłaty startowej.
Opłata wpisowego może być dokonywana w formie, przelewów oraz wpłat gotówkowych w dniu zawodów w biurze zawodów. Płatności dokonane na konto Organizatora tytułem uczestnictwa nie podlegają zwrotowi
01-28.06.2013 - koszt uczestnictwa w każdej z konkurencji --- 30 zł
29.06.2013 - koszt uczestnictwa w każdej z konkurencji (w biurze zaw.) --- 40 zł
W przypadku przedpłat - decyduje data księgowania na koncie a nie data realizacji przelewu.
Zgodnie z regulaminem w kategorii rodzinnej dzieci i młodzież do lat 16 zwolnione są z opłaty startowej. Każda kolejna osoba w kategorii rodzinnej ponosi jedynie 50% podstawowego kosztu uczestnictwa.
Płatności dokonuje się przelewem na konto:
Stowarzyszenie Na Rzecz Aktywności Społeczno-Artystycznej w Toruniu
Armii Ludowej 26-32c/6
87-100 Toruń
KRS: 0000358236
NIP: 956-228-10-55
REGON: 340826343
VOLKSWAGEN BANK direct
19 2130 0004 2001 0542 0039 0001
Całość wpłat uczestników przeznaczona jest na pokrycie kosztów organizacyjnych.
---------------------------------------------------------------------------------
REGULAMIN
---------------------------------------------------------------------------------
Regulamin zawodów dostępny na stronie Polskiej Ligi DogTrekkingu - http://www.dogtrekking.org.pl/p/regulamin.html
---------------------------------------------------------------------------------
DOJAZD - BIURO ZAWODÓW & MIEJSCE STARTU / NOCLEGI
---------------------------------------------------------------------------------
.: BIURO ZAWODÓW :.
Plac Targowy Pelplin - ul. Wybickiego
http://goo.gl/maps/1VHhY
.: DOJAZD :.
http://pelplin.pl/Komunikacja
.: NOCLEGI :.
http://pelplin.pl/Noclegi
---------------------------------------------------------------------------------
ZAPISY:
---------------------------------------------------------------------------------
- LONG - http://www.elektronicznezapisy.pl/events/937/starts/new
- MID - http://www.elektronicznezapisy.pl/events/935/starts/new
- FITNESS - http://www.elektronicznezapisy.pl/events/936/starts/new
---------------------------------------------------------------------------------
LISTA ZAPISANYCH ZAWODNIKÓW
---------------------------------------------------------------------------------
- LONG - http://www.elektronicznezapisy.pl/events/937/starts
- MID - http://www.elektronicznezapisy.pl/events/935/starts
- FITNESS - http://www.elektronicznezapisy.pl/events/936/starts
---------------------------------------------------------------------------------
SPONSORZY & PARTNERZY
---------------------------------------------------------------------------------
.: Urząd Miasta i Gminy w Pelplinie - http://www.pelplin.pl/
.: Stowarzyszenia Na Rzecz Aktywności Społeczno-Artystycznej - http://www.odpowiedzialni.eu/
.: Stowarzyszenie Rally Obedience - http://www.rally-o.pl/
.: Arden Grange - http://ardengrange.pl/
.: Sklep E-Zoomarket - http://www.e-zoomarket.com.pl/
.: Dingo Sp. z o.o. http://www.dingo.com.pl/
.: Psy zaprzęgowe - sport psich zaprzęgów - http://forum.stake-out.org/
.: Portal Maszer - http://www.maszer.com.pl/
czwartek, 13 cze, 2013